Slö dag..

Idag har det inte hänt något alls egentligen. Varit fortfarande stel idag sen gårdagen, så bestämde att det är bäst att ta en till lugn dag. Så har bara egentligen suttit framför datorn och surfat runt och snackat med vännerna. Sen har jag försökt klura ut hur man lägger in länkar tex. så att dom verkligen syns också 🙂 har fortfarande inte fått dom fram, får fråga J nästa gång jag träffar henne 🙂 Kollat film med lillebror och denna gång blev det filmen Jumper, den var bättre än  jag trodde 🙂 Det är bra Jonas att du sa till mig att skriva ”jag” formen ist för ”man” formen 😉 Du får påminna mig, om jag skulle göra samma sak igen. Har ju inte alls tänkt på det förrut 🙂

Snart åker vi tjejer iväg till värmen, solen, stranden och till dom snygga killarna 😛 och träning självklart 🙂 Det ska bli SÅ skönt! 😀 Det känns verkligen att resan kom i rätt tid och det verkar som att resan behövs för oss tre. Komma bort nu när det börjar bli kallare varje dag och komma bort från denna lilla hålan rättare sagt och att ha annat att tänka på.

Sen får jag verkligen hoppas att jag skulle få en lägenhet någon gång och få som en ny start på livet och komma till en annan stad. Har ju som lagt intresseanmällan på några, så får ju bara hålla tummarna på att det blir flytt snart. Skulle som få en lägenhet i umeå verkar det som,  får ju hela tiden nya mail och har tackat nej till alla hittils. Vill flytta längre ner och börja plugga.

Borde ta och köpa en ny resväska också. Rest så mycket att alla resväskor som jag har börjar ju som gå sönder, köpa en ny så man kan slänga flera av dom andra. Har en del att göra imorgon och innan vi reser iväg. Borde nog ta och skriva en lista, så att man kommer ihåg 🙂 Undra om jag skulle ta och sälja kläderna och sakerna som jag tänkt nu ett tag, men borde jag göra det innan resan? Hmm.. det är ju som en heeeel del kläder och en massa annat, som kaffe koppar, te koppar och en massa sånt och allt är arabia märken. Återstår att se vad man hinner 🙂

Borde nog ta och försöka sova, så att jag orkar stiga upp tidigt… Natti natti!

~ av micorazoon på 28 augusti 2009.

Ett svar to “Slö dag..”

  1. Meeen självklart Gumman hjälper jag dig så du vet hur man lägger in länkar. 🙂 Härligt att du börjat skriva. Spännande att läsa olika bloggar. *tummen upp* 😀
    Hoppas du får en bättre dag idag. 🙂 Kramar

Kommentera

 
