Vilket väder..*suck*

Ush.. vilket väder det är idag 😦 Hade tänkt igår att idag ska vi hitta på en massa att göra, men när jag vaknade och såg hur mycket det blåste.. så gick det bara kalla kårar igenom kroppen. En sådan dag att ligga kvar i sängen hela dagen o titta på film och inte göra något annat, typ 🙂 Var lite stel på morgonen när jag vaknade, men inte så som jag var sist jag fick vaccinationen som tur är. Var så svårt att stiga upp från sängen, men till slut lyckades jag. Snacka vad ren o fin lägenhet jag har nu… duktigt gjort 😉

Så det var bara att äta frukost o få i sig morgon kaffe 🙂 Kom fram till sen att nix, det blir en hemma dag o film dag o inget annat. Vi tittade på Mystic River med Sean Penn, Kevin Bacon och Tim Robbins. Ska inte börja förklara om filmen, för är värdelös när det gäller det 🙂 Men den var riktigt bra! 🙂

Sen har jag äntligen kollat vikten idag, så nu är det bara att mäta runt midjan och skriva ner det. Ska bli spännande och se hur mycket jag kommer att gå ner efter att börjat sänka lyrican 😀 Gick ju som upp direkt en hel del pga den… gick som upp tio kg! Fast vill inte gå ner alla tio kg:n, för var nästan för smal. Så det ska bli kul att ha koll på läget 🙂

Undra vad man skulle äta idag…:S det eviga problemet, men hungrig som tusan är jag. Sen blir det nog att krypa i sängen och ta fram twilight boken 😀 Åhhh… väntar bara att twilight new moon kommer på bio.. 20 november, ok det är inte länge kvar men det är länge kvar 🙂 Ser fram emot att vi är ett gäng som ska kolla på den i Luleå på bio om inte Haparanda bio tar den hit då. Snacka vad bra det skulle vara för happis bio att försöka fixa den hit, det är ändå så många som vill se den och pratar om att åka till Luleå om inte annat. Tänk Torneå som är så nära och snacka vad det skulle komma folk därifrån med. Ja, vi får bara hålla tummarna! 🙂

Undra om jag ska läsa första boken helt eller ska jag göra som J sa att börja läsa andra boken direkt.. hmm.. Visst första filmen vet man redan o vad som händer o sker, för den har jag sett ett par gånger. Men det är ju alltid så att det är mycket dom inte tar med i filmen. Fast skulle ju kunna egentligen börja läsa andra boken och sen senare kanske läsa då första boken. hehe..:) Snacka om stoora problem…;D jaja.. nu blir det något att äta och sen blir det boken.. någon av dom 🙂

~ av micorazoon på 02 september 2009.

Kommentera

 
