Åh!!! :D

Jag var inte jätte inne i filmen, som jag är i böckerna. Alltså filmen var himla bra, men böckerna är sjukt bra!! 😀 Jag har läst färdig första boken och snacka vad den är bra. Alltså det är helt sjukt.. vad jag har blivit inne i böckerna. Var tvungen att läsa några sidor fram på den andra boken. Gissa om jag har gjort något annat idag än läst!!! Johannes kom in o såg mig gråta, han blir ju fundersam o undrar om det hade hänt något.. o då visar jag boken o Johannes började skaka på huvudet o gick direkt därifrån. Mellan åt har jag gråtit, skrattat.. o låtit *naaw… vad gulligt* o så vidare..:D Helt skruvad blir jag ju här…eller skulle nästan kunna tro det. Det var länge sen jag läste en så här bra bok!!

Dom senast såhär bra böcker var ju då: Pojken som kallas, änglar o demoner samt da vinci koden 🙂 Snart har jag läst ut andra boken.. det är typ 449 sidor o är nu på 370 🙂 Så det blir att börja läsa den tredje boken med. Ja… kommer ju inte ha kvar dessa böcker olästa innan resan verkar det som :S Jaja.. får läsa något annat.. om jag inte läser dessa igen. Nu sitter MF och har börjat läsa den första boken 😛 Tänk så inne man kan bli i en bok.. *suck* Boken rekomenderas!!! 😀

Igår var jag i alla fall och solade solarium som jag skulle 🙂 Skulle göra det idag med, men först var jag ju så inne i boken att märkte inte hur tiden gick framåt. Hade känt en bekant känsla.. få ont i huvudet och kroppen, men försökte ignonera känslan för var helt inne i boken. Men ja i alla fall så när jag började känna mig redo att sola, så började det åska.. :S Så det var inte så konstigt att det kändes som det kändes. Men det blev inget solande idag med andra ord. Jaja.. får göra det nästa vecka 🙂 För imorgon har jag planer.. och söndagen tror jag att det är nog ingen bra idé att sola…;)

Men idag har jag börjat känna mig som förkyld!! 😦 Får inte bli sjuk ju.. så har försökt dricka en massa varmt o dricka berocca, så vi får hoppas att det hjälper. För får verkligen inte bli sjuk.. *djup suck* Jag ska inte bli sjuk, så är det bara..har bestämt det! 🙂 Får försöka skriva mer senare eller imorgon, men nu ska jag återgå till läsandet…:P

~ av micorazoon på 04 september 2009.

Ett svar to “Åh!!! :D”

  1. Haha ”imorgon har jag planer”, lämnar du det till läsaren att utveckla vad det är för planer själv?! 🙂 Låt mig gissa Umppi, någon öl och flört blicken på 😉

Kommentera

 
