Bara vila..

Idag har det varit väldigt lugnt.. känns att det är det enda jag har gjort dom senaste dagarna. Men det har varit rätt så skönt. Känt ännu mer idag att shit.. känner mig seg, trött.. och utmattad typ. Alltså en känsla att förkylningen är på väg.. varit täppt och tjock i halsen.. ännu mer än vad jag var igår. Så har typ bara legat under täcket och druckit varm svartvinbärs saft.. eget, alltså som mamma har gjort och läst twilight boken. Druckit även berocca.. 🙂

Boken är ju så himla bra!! Alltså… *suck* skulle ju som bara skriva och berätta en massa, men kan ju som inte förstöra för andra som håller på att läsa dom 🙂 Beställde igår den fjärde och femte boken också 🙂 ser fram emot att dom kommer på posten 😀 Ska bli intressant och se hur mycket jag har hunnit läsa tills vi åker om en vecka 🙂

Det blir att börja smått packa grejer nu i veckan.. vad kul det ska bli.. fast problemet kommer ju vara att vad ska jag ta med mig för kläder? Vet ändå en del som jag kommer att ta med mig, men vad ska jag ta med mig för skor då? :S Åh.. ska verkligen bli skönt att komma till solen, värmen och alla vänner och ska bli så så så skönt att komma dit och träna.. 🙂 Ska bli intressant om jag har gått ner i vikt när jag kommer tillbaka.. eller har nog blivit fastare i magen i alla fall.. skulle jag tro. Kul kommer det att bli i alla fall!! 😀 😀

En hel del att fixa under veckan också, så att allt är färdigt. Fixa alla mediciner och få recept till dom och få ”pass” till mina mediciner 🙂 Sko makaren får fixa skorna färdigt.. vad mer, betala räkningarna och fixa alla papper m.fl färdigt 🙂

Ska ta och försöka sova kanske också 🙂 natti natti!

~ av micorazoon på 06 september 2009.

Kommentera

 
