Fullt upp

Har sovit jätte oroligt förra natten, bara vridit och vridit samt vaknat hela tiden :S jobbigt med såna nätter för då har jag ju som varit trött hela dagen. Hela dagen har varit att sitta i telefon samtal efter samtal i ex antal timmar. Sen for vi med MF till skomakaren med mina skor, efter testandet om dom var bra. Så han ska justera ännu vissa saker 🙂 Han är en ängel! 😀 Bästa skomakaren helt klart 🙂 Så på torsdag ska jag hämta dom 🙂 Sen har vi varit på ICA och hämta mina andra skor som jag beställt från stockholm.. fast ska ta med dom och gå en sväng med dom med till skomakaren och fråga om man kan ändra lite.. vilket jag inte tror, så då skickar jag dom tillbaka.

Efter det var vi en snabb sväng på giganten och kollade storlekar på tv och tv ställ eller vad det nu heter, som man har på väggen och man kan röra tv:n utåt osv. Men sådan kollade vi också på, så att jag vet vad dom har osv 🙂 Sen blev det apoteket för att kolla om medicinerna hade kommit och förvånande.. så hade dom inte! *suck* 😦 Men ska ta snart och ringa numret till dom och kolla ifall dom har kommit nu istället.. för apoteket har ju som tur är öppet till kl:19 🙂 *hålla tummarna*

Är helt helt slut.. :S får ta och dricka varmt och vila resten av dagen så att jag är pigg imorgon när det är möte i Kalix bla. Och förhoppningsvis så kommer jag kunna somna tidigare 🙂 Läste ut tredje boken av twilight! 🙂 Fast längtar efter att resterande av böckerna kommer.. hoppas att dom kommer senast på onsdag. Men vad jobbigt att vänta tills det :S Hmm.. får se vad jag har för böcker i skåpet som jag skulle kunna ta och läsa ut tills resterande av twilight böckerna kommer. Har ju som en del böcker och finns några som jag inte har läst ännu, så får nog passa på 🙂

Undra vad jag skulle äta idag.. skit hungrig! 🙂 Hade så svårt att äta i morse pga så tjock i halsen typ. Eller sen tar jag och tittar på någon film fast 🙂 Jaja.. få se vad det blir.

~ av micorazoon på 07 september 2009.

Kommentera

 
