Imorgon..

Idag har dagen bara sprungit iväg känns det som o varit för kort dag. Var snabbt en sväng i stan och köpte ögonfrans färg och en ögonskugga. Sen var det snabbt hem igen och fortsätta med packningen.. fixa fläkten osv. Gissa vad det är mycket grejer jag har med.. :S Skulle tro att jag stannar där ett par månader.. 🙂 Jaja.. jag är ju duktig på att packa en massa med mig och sen använder jag inte allt 😉 Men nu har vi packat det mesta ner i alla fall, sen är det resten ner imorgon och spännande och se hur mycket väskan väger 😛 Räkningarna är fixade 🙂 Moster var och fixade lite saker.. går inte in på det desto mer. Skönt 🙂

Återstår att se hur mycket bloggandet det blir i tenerife.. 🙂 Men nu ska jag sova, så jag hinner sova några timmar i alla fall 🙂

~ av micorazoon på 13 september 2009.

Kommentera

 
