Bio..

Idag var jag så så himla trött, så det var riktigt jobbigt att stiga upp :S Haft möte både igår och förrgår, så har varit helt slut. Sen var det dags för frukost och morgon kaffe, så man vaknar till 🙂 Sen var det bara att fixa i ordning sig själv, för J skulle komma vid 15 tiden för vi åkte till Luleå.. ett tjej gäng för att kolla.. gissa!!! 😀 😀 Twilight the new moon!!! 😀 Men snacka vilket väder att köra.. :S ush.. men vi kom i god tid i alla fall och perfekt plats hade J bokat… 😀 Vet att det låter säkert barnsligt att säga att man var ju som nervös innan filmen började 🙂 Fast det får ni tycka.. 🙂 Den var riktigt bra, men det som var det tråkiga var ju att jag hade läst alla fyra böckerna, så visste ju vad som skulle hända. Sen är det alltid så att dom tar inte allt med som finns i böckerna.. och att många saker skulle ha fått vara med.  Oftast är böckerna bättre. Tyckte att vissa grejer borde dom ha haft med.. men men… gillade den verkligen skit mycket 🙂  Måste ta och läsa igenom böckerna igen 😛

Läst böckerna och sett nu båda filmerna.. och har svårt att bestämma mig att vilken av killarna jag tycker mest om.. 🙂 Jacob ser riktigt snuskigt bra ut i denna… men då när han har kort hår. Snacka vilken kropp!!!! *dräggel…slurp* 😛 Jacob är ju som fin på flera sätt, men sen gillar jag Edward också… han är ju som fin med Bella… på flera sätt, men jag vet inte. Gillar båda.. 😛 Det var inte det bästa vädret att köra direkt.. kol svart, regnade och en hel massa salt på vägen.. så spolar vätskan fick jobba på. Men vi åkte som tur var i god tid i alla fall 🙂

Sen var det bara att köra hem i den hemska vädret. Men allt gick bra.. höll ju på att somna i bilen, så trött jag har varit. Men tur, så somnade jag bara ett par sekunder. Sen var det bara att göra sig redo för sängen, när jag kom hem. Ätit lite och lite frukt också. En sväng på facebook och bloggande 🙂

Fick hyresavtalet idag!!!! :D:D Börjar verkligen att bli nervös 🙂 Är verkligen så så ivrig för flytten och så glad. Känner verkligen hur skönt det är att flytta bort härifrån, är totalt less på detta ställe! Haparanda finns ju alltid kvar, så det är ju bara att komma tillbaka om det känns så. Fast tror att allt kommer att gå hur bra som helst 🙂 Ska bara ansöka om bostadsanpassning och allt annat som ska fixas, fast dom kan jag bara göra när jag bor där. Ska ta och söka till utbildningen och ska även söka jobb, fast då är det typ 25% att börja med, så ser jag vad kroppen säger om det. Ska bli kul… sen är ju mantorp där nära… 😛 Bara ca 15 min ifrån!! 😀 Hade tänkt att ska börja köra där då och då..för att få igång race igen 🙂 Kul!!! 😀 Massor med planer, men får börja sakta men säkert.. allt eftersom. Men ska vara hemma i alla fall julen och nyåret.. sen är det flytt. Måste börja kolla igenom en hel del grejer och sälja bort det och sen packa ner allt också. Som sagt..det är inte lite grejer.

Måste ta och fixa hemförsäkring också och andra saker. Byta bil försäkringen till en annan… tänk 1600 kr billigare på den andra stället! Det är mycket pengar. Ska bli kul att få träffa kompisarna oftare än vad jag gör nu 🙂 Måste bestämma vilken dag jag ska ha utflyttnings fest också 🙂

Ska nog kolla någon avsnitt av någon serie nu. Natti natti.

~ av micorazoon på 21 november 2009.

Kommentera

 
