Skrivit under..

Idag har det varit en lugn dag. Sovit skit dåligt förra natten, så har varit så så seg idag och har inte känt mig riktigt hundra. Men det är säkert för att har inte sovit ordentligt. Har kollat filmen Dublicity idag med Julia Roberts och Clive Owen, tyckte om den men inte super duper bra men gillade den 🙂 Sen har det blivit några serier också. Hade först tänkt att det skulle bli utgång idag, men tror inte att skulle ha orkat.

Sen har jag läst igenom hyresavtalet igen med Johannes för att se att allt är ok, bra att ha dubbel koll och sen har jag skrivit under pappren!! 😀 Skulle ha sett hur glad och ivrig jag var och hur nervös jag samtidigt blev att började skaka 🙂 Åh.. längtar till att jag har packat allt och flytt lasten åker iväg och jag åker iväg 🙂 Visst det kommer att kännas konstigt också.. för har alltid bott här utom en stund i Tenerife. Så det är ett stort steg för mig. Men det känns riktigt bra.. är inte lika glad här något mer, äntligen har jag tagit steget vidare i mitt liv. Min kära storebror var här idag med sin sambo och hon höll på att inte tro att jag menade allvar, att jag ska verkligen flytta. Hon fick som titta på mina bröder och dom fick som säga att jo.. hon menar allvar. Och berättade att hade skrivit under kontraktet nu. Och fick visa foton på lägenheten 🙂

Sen har jag tittat på hemförsäkringar och jämfört lite priser, men får nog fortsätta med det imorgon.. hjärnan är som slut nu. Hoppas det är bättre dag imorgon och att orkar göra något. Om inte annat så fixa foton på grejerna jag ska sälja och kanske åka en sväng och hälsa på mormor, det var ett tag nu sen sist. Berätta nyheterna till henne med, om hon inte fått veta det av mamma redan.. fast tror inte hon vet, för annars skulle hon ha ringt mig 🙂

Nu ska jag försöka sova och hoppas jag får sova bättre i natt och få drömma något kul 🙂 Natti natti.

~ av micorazoon på 22 november 2009.

Kommentera

 
