Försov :S

Idag ringde väckarklockan mig 07.30 och var så så trött, men steg upp. Fixade mig färdig och märkte att gjorde mig i ordning fortare än vad jag brukar typ. Hade tid till tandläkaren kl.09.50 och blev färdig en timme innan typ. Så bestämde att lägger mig och vilar… och somnade..:S Vaknade sen hoppande och märkte att klockan var 10, ringde dom direkt och sa vad som hade hänt och frågade om jag skulle komma ändå. Men då sa dom nej.. fast skulle ha bara tagit ett par minuter dit. Men men…sånt kan hända, fast för mig är det mååååånga år sånt har ens hänt. Men fick en ny tid i stället om ett par veckor.

Så bestämde att jaja.. då kan jag väl lika bra fortsätta och sova en stund. Sen så har jag ringt till min nuvarande bilförsäkring och sa upp det från det datumet det skulle ha tagit slut. Dom frågade varför och sa att fick mycket billigare från ett annat bolag och han frågade om det gällde tusen lappar och svarade ooja.. flera tusen. För det var ju så också. Sen har jag ringt och fixat lite annat med. Dom ringde från ögon mottagningen i sunderby sjukhus idag för dom hade fått avbokning. ”Kan du komma imorgon på torsdag kl:14?” Men sa att tyvärr, för ska ju som sagt föreläsa eller rättare sagt prata för allmänheten. Det var synd att det skulle vara samma dag, skulle behöva få fort tiden till ögon för att kolla upp ögonen pga. denna hemska huvudvärken som jag har hela tiden. Det var ju därför dom gjorde DT hjärna igår också. Sa till henne också att skulle vara bra att få tid i december, att kommer flytta till Linköping den 3:e januari. Hon sa att om jag inte har fått en tid inom någon vecka, så skulle jag höra av mig till dom så skulle dom skicka i remissen då till ögon i Linköping.

Gick igenom böckerna idag och skrev upp namnen för kommer att sälja tre böcker för samma pris. Sen var jag och hälsa på grannen en snabb sväng och fick sen sms av min barndoms vän, att han är i happis och skulle vela komma och hälsa på med sin dotter. Så dom kommer nu i veckan, ska bli kul att träffa dom 🙂 Hon är ju så himla söt!! 🙂

Sen är det mycket som snurrar i skallen.. lite funderingar och undrar varför. Har glömt? Struntar? Bara en sak som är viktig? Skulle vela veta svaren, men tydligen så får jag inte det heller. Så det är ingen betydelse? Jadu… så kan det vara. Får väl bara glömma det och gå vidare, som jag gör. Får ta och börja packa smått snart, inte många veckor kvar 🙂 Snacka vad december kommer att bara springa iväg, att man hänger inte med.. skulle jag kunna tänka mig eller det känns som det. Vilket är så skönt 🙂

Haparanda kommun kommer nog jubla och ha världens stora fyrverkerier när jag flyttar.. hehe 😀 Fast jag har fyrverkerier i min skalle att jag slipper dom 😀 Måste bestämma när jag ska ha festen också.. men det blir nog snart. Återstår att se 🙂 Äntligen går mitt liv vidare till nästa steg, är nöjd med mitt liv just nu 🙂

Men nu ska jag sova, så jag hinner sova något och att ser inte ut som halv död i morgon när jag ska prata. För första gången är jag nervös inför detta, vet inte varför. För är ju som van att prata framför massor med folk, har som mest haft ca 500 pers. Vet att det kommer säkert gå hur bra som helst, men är nervös ändå. Natti natti

~ av micorazoon på 26 november 2009.

Kommentera

 
