Lugn söndag

Idag har det varit som en skön dag av någon anledning 🙂 Visst haft ont i foten rejält och Johannes fick ta emot mig, får så ont gjorde det. Men men… blir nog bra 🙂 Tittade i skåpet för att bestämma vad jag skulle ha på mig. Det fick bli en lång t-shirt från kära Tenerife 😉 Och ett par svarta leggings till och sen snabb sminkning… jo, jag kan sminka mig snabbt om jag vill.. 😀 Vi fixade snabbt håret och sen stack vi. Hälsade på hos en person och det var jätte trevligt 🙂 Massor med folk och stannade där ett tag, för engångsskull kände jag att orkar och har tid och möjlighet. Så stressade mig inte hem.. 🙂 Det var kul kväll och hade det väldigt trevligt.

Sen var det ju alltid kul att få positiv respons om det här med tillgängligheten och dom tyckte att det stämmer ju också och det gäller många ställen. Dom tyckte att det är bra det jag håller på med, för pratar ju inte om detta enbart för mig.

Dagen har sprungit iväg och det är inte så mycket mer jag har hunnit göra och orkat. Det har varit lite fixa, men inte mycket och går inte mer in på det just nu. Ska nog titta en stund på FlashForward serien, som är riktigt bra.. tycker i alla fall jag 🙂 En sådan serie att, måste kolla nästa avsnitt också.. 🙂 Sen blir det och sova, det verkar vara fullt upp imorgon. Natti natti

~ av micorazoon på 30 november 2009.

Kommentera

 
