Ansökningar..

Skulle vakna tidigt i morse för hade tid till vårdcentralen ang. min sår. Men fy fan.. hur jag mått. Så tänk jag.. fick verkligen dra mig upp och orkade inte sminka mig. Då är det verkligen illa 😉 Men nu slapp jag i alla fall gummibandet, så behöver inte folk trycka in den under huden.. så skönt att bli av med den!! 🙂 Men det konstiga som jag tycker är att dom ska inte sy ihop såret, utan bara låta det vara! Aldrig varit med om det.. brukar man göra så?? Vad jag fått lära mig är att det ska inte vara öppet, för då blir det lättare infektioner. Jag/vi skulle ju rengöra det osv.. så ska nog ta och lägga steri-strip som kan användas som stygn, men används mycket för att få ärren finare och inte så breda.

Funderar att tänk om detta är pga. humira? För har aldrig reagerat såhär starkt på nickel förut. Får väl bara avvakta hur jag reagerar på den.. får se hur jag mår och reagerar nästa gång. För nu första gången jag tog den är ju två veckor sen, men fick ju utslag på magen, benen och klåda lite överallt. Ringde till sunderby sjukhus för att om jag skulle fortsätta med den ändå, vilket jag skulle tillsvidare. Hoppas den hjälper mig som Enbrel gjorde i början.

Sen har jag haft möte idag, fast fick ju ligga i sängen.. blir så dålig av minsta lilla infektion eller något och sen mår jag ju inte super av antibiotikan, som alltid. Men mötet gick bra.. fick ca 120-140 st ansökningar till jobbet.. och det bara på en vecka.. 🙂 Undra hur många det blir när ansökningstiden är ute? 🙂 Men har läst igenom alla redan 🙂 Och gjorde olika högar.. så ca 50 personer är vidare av dessa 🙂 Var kul att läsa igenom allt.. 🙂 Det tog ju ett bra tag att läsa igenom alla.

Sen är tankarna åter igen som vanligt till flytten och inredningen och vad som behövs köpas osv. Ja.. har sagt detta miljoner gånger.. men säger det igen, ser verkligen fram emot att flytta och flytta bort från happis. Nya prövningar och erfarenheter och massor med annat 🙂

Imorgon måste jag bara må bra.. för har SÅ mycket och göra imorgon. Börjar annars bli smått stressad.. finns som en hel del att göra. Men det fixar sig säkert.. förr eller senare i alla fall.

~ av micorazoon på 03 december 2009.

Kommentera

 
