Fram och tillbaka..

Snacka att veckan har gått fort 🙂 Varit så mycket att har inte hunnit skriva blogg och sen på kvällen har jag varit helt slut. Onsdags ringde min reumatolog och ska till henne nästa vecka på onsdag, dagen innan julafton.

För det är en hel del grejer vi ska igenom innan jag flyttar osv. Sen hade jag tid till tandläkaren och en hel massa annat.. som sagt fullt upp. Så somnade tidigare än vad jag brukar.. kors i taket 🙂

Sen var det tidig uppstigning i torsdags kl:07 vaknade jag och fast jag hade sovit ca 8 timmar, så var jag helt slut. Det var bara att stiga upp och fixa sig i ordning och sen åkte vi till Luleå och hade styrelsemöte med Reumatikerföreningen i Norrbottens distrikt. Var en hel del vi gick igenom och en hel del planer. Det kändes kul och kunna vara med nu denna gång 🙂 Vi hade julbord också.. kul 🙂

Så vi var nog hemma ca 17 tiden typ. Var helt totalt slut.. kändes skönt och vara så trött som jag var.. så tro eller ej så somnade jag redan kl: 22!!!! 😀 Sen idag på fredag var det bara att stiga upp kl:06! :S Fixa i ordning bara lite lätt och sen åkte vi till Luleå igen, men för att hämta Anton från flygplatsen 🙂 Somnade i bilen nästan direkt vi åkte.. skönt 🙂

Snacka vad kallt det är! Gillar inte detta när det är såhär kallt.. inte något jag är gjord för 😉 Ååh.. vad kul det är att Anton har kommit hit upp till happis! 😀 Första gången han är såhär högt uppe. Kul att vi kommer att kunna träffas oftare när jag flyttar ner till Linköping 🙂

Vi var och körde runt happis och torneå, för att visa runt lite och sen har vi varit på alko idag och handla lite för oss tills imorgon. När jag har utflyttnings fest.. så ska bli kul och träffa folket som jag bjudit. Vilket är en hel del 🙂 Kul ska vi ha imorgon i alla fall 🙂 Sen har vi varit på Ica och handla en del grejer, så vi kunde laga mat och gott var det 😛

Sen så beslöt vi att det inte skulle bli utgång.. för Anton hade stigit upp 04 och jag 06, så vi har varit som lite slitna idag. Men vi får väl ta igen det imorgon istället 😉 Men vi har haft det väldigt trevligt 🙂 Men nu ska jag tillbaka och vara sällskap.. snart är det dags och sova, så vi orkar stiga upp imorgon. Natti natti

~ av micorazoon på 19 december 2009.

Kommentera

 
