Tomorrow..

Shit  alltså.. idag blev det beslutat att vi åker redan imorgon.. som senare på eftermiddag/kväll. Och flytt bilen kommer imorgon kväll, men då bär föräldrarna och bröderna alla grejer. Ifall vi inte är här då. Vi åker i god tid före, så att vi inte behöver stress köra. Vi har tid och ifall det är dålig väglag osv, bra och räkna bra med tid.

Idag har vi inte gjort annat än packa, packa, packa och packa 🙂 Jag är sämre med förkylningen idag, men har fått tvinga att vara uppe så att har fått gå igenom papper + pärmar + mycket annat. Gjort det lilla jag kan göra. Snacka att har mycket grejer.. tycker jag och då lämnar jag ju nästan alla möbler, speciellt vardagsrums möblerna.

Små grejer tar ju som mer tid och packa.. alltså glas grejer bl.a. Så att inget går sönder, lindas runt miljoner gånger med papper typ 😉 Fått hämta lite mer kartonger idag från affären och mer tejp bl.a. 🙂

Sen är det ju en del grejer som ska med i bilen, så att vi klarar oss. Som bl.a. luft madrasser, täcken, kudden, lampor och värmeljus bl.a. 🙂

Snacka vad lägenheten.. eller egentligen rummen ser tomma ut, när lamorna och alla grejer är tömda. Det är endast sängen och nattborden kvar i sovrummet, vardagsrummet så blir ju möblerna kvar utom soffbordet. Som vi har redan packat ner. En del lådor i vardagsrummet, hallen och köket 🙂 Bra att man kan gå 😉

Ser ut på bilderna som om det knappt är grejer.. 😉 Fast jag tycker ju inte att det är så mycket kvar att packa egentligen. Typ alla torr maten ska packas ner. Grejerna från frysen går ju inte att packa förrän precis innan vi åker. Om inte annat, så får jag ta lite grejer med nästa gång jag kommer hit.

Kommer ju eventuellt i slutet av februari, för har en hel del möten och föreläsningar som jag ska hålla då. Dom sista.. och sen slutar jag med allt..  skönt 🙂 Måste jag säga.. få vara utan förenings livet ett tag, så att blir på det humöret igen att vill hålla på med det. Om det någonsin kommer tillbaka.. återstår att se 🙂 Har ju en hel del annat som händer i mitt liv och kommer nog inte ha tid med något annat.

Shit.. tänk, imorgon åker jag!! 😀 😀 *nervös, ivrig och stressad* 🙂 Men nu ska jag återgå med packandet.. det lilla jag har kvar ännu. Sen är det säng och det som ska packas imorgon. Min e-mail adress kommer att ändras igen, så ni vet. Jag mailar det till er som finns på mail listan i datorn.

Men nu ska jag packa.. see you!

~ av micorazoon på 03 januari 2010.

Kommentera

 
