Inte så mycket…

Snacka vad trött jag var i morse fast hade lagt mig tidigare för första gången sen jag flyttade till Linkan 🙂 Somnade väldigt fort.. inte konstigt, så trött som jag var igår 🙂 Så trött jag varit hela dagen, helt sjukt och är det fortfarande.. så blir att försöka sova snart.

Men tänkte skriva några rader först, fast idag har det inte hänt så mycket. Skulle ha intervju klockan 12 som blev ändrad till kl: 16 istället. Så då tog jag det lugnt.. och ringde ex antal samtal och fixa och dona 🙂 Och bestämde möte med grafikern ang. våran hemsida, alltså Unga Reumatiker Region Norr, så lär han mig hur jag ska använda hemsidan och kunna uppdatera den och ge alla uppgifter som behövs. Så då ska jag hålla på med det imorgon, ska bli intressant och kul att lära sig något nytt 🙂

Sen började jag att titta på en väldigt lättsam tonårs movie 😛 Kul med sånt också ibland, det var länge sen jag såg en sån lätt film.. tror jag 🙂 Sen så hade jag intervjun 🙂 Hmm.. vad har hänt sen. Jo, idag har vi haft tvättstugan igen och tvättat en massa kläder 🙂 Inte konstigt att vi får tvätta ofta när vi är tre personer 😉 Så skönt med lite rena kläder i alla fall och stryket väldigt fint och vikt.. nöjd 🙂 Sen så stängs alla maskiner klockan 22, så alla blev inte torra så nu är det en massa kläder som är hängda på toan istället för torkskåp 🙂 Intressant eller hur?? 😉

Sen kollade vi på filmen it’s complicated med Meryl Streep, Steve Martin m.fl. Den var helt ok, rolig var den ju helt klart 🙂 Men inte direkt bästa filmen, men som sagt helt ok. Sen var det dags att lägga mig i sängen.. SÅ fruktansvärt ont i min rygg!!! *djup suck* Ett tag den var så här ont :S Ont varje dag, det har jag men men det går.

Det har som sagt varit väldigt lugn dag, skönt det med måste jag säga. Jo.. just ja, sen har vi varit och hämtat slip papper som är lite finare.. tydligen bättre att slipa väggen med en sån än en maskin. Det är inte direkt mycket det behövs spacklas, så få se hur fort det tar innan ena rummet är färdig 🙂 *ivrig* hihi 😀 *hoppa och skutta med tanken* 😉 Så imorgon börjar brorsan spackla och ha sig.. ååhh vad kul 😀 Vad fint det kommer att bli 🙂

Det blev ”långt” inlägg, fast det inte har hänt så mycket 😉 Varit väldigt duktig med bloggande måste jag säga eller jag tycker det i alla fall 🙂 Rätt så kul att skriva blogg måste jag säga i alla fall då jag orkar, vilket har varit varje dag nu 🙂

Men nu ska jag ta och försöka sova. Natti natti på er!

~ av micorazoon på 29 januari 2010.

Ett svar to “Inte så mycket…”

  1. stackars johannes 😀

Kommentera

 
