White Collar.. nice :)

Hmm… vad har hänt sen sist. Inte så mycket måste jag säga. Satt igår i telefon 1,5 timme med grafikern och gick igenom hemsidan, hur jag ska uppdatera den osv osv. Men sen så kunde vi inte kanske gå igenom allt som behövs. Men vet på ett ungefär i alla fall hur jag gör.. 🙂 Men kan ju säga att för mig som har aldrig hållit på med hemsidor förr, så kan ju säga att det är inte så lätt som man skulle kunna tro. Tycker då jag i alla fall, men jag lär mig 🙂 Han var i alla fall väldigt trevlig.. 😉

Så har igår egentligen hållit på med hemsidan då, den är inte riktigt så bra som jag vill ännu. Men det kommer.. får försöka ha tålamod och hoppas folket också har tålamod. Så det blir nog bra 🙂 Hmm.. jo, sen var vi en sväng på apoteket som är här nära.. ca 100 meter dit. Som vi inte visste om i början och dom finns inte med i kartan heller.. inte sist i alla fall. Men nu vet vi det.. eller har vetat det i någon vecka.

Snacka vad kallt!!!!! -19 hade vi igår!! :S Så det var riktigt kallt.. jag slapp verkligen inte kylan som jag trodde.. *suck*. Efter apoteket gick vi till mataffären som är lite längre bort, men inte långt. Fast det kändes som det när det var så kallt :S Fick frisk luft i alla fall.. en liten stund och rätt så kul och kolla runt samtidigt som jag sitter i rullstolen.

Det fanns några riktigt mysiga och snygga hus här en bit bort… speciellt en av dom, där skulle jag vela bo 😛 Stort, snyggt och stor gård… wow.. *drömma* 😛

Efter den lilla promenaden så har jag bara vilat egentligen, för nu är ryggen riktigt illa.. not good at all!! *djup suck*. Det är knappt att någon kan röra ryggen.. har riktigt jävligt ont oavsett vad jag gör, mest då jag sitter och vad gör man??

Kan ju fortfarande inte gå.. less som fan!! Vill gå nu! :S Så det är verkligen ligga och vila, mediciner.. fast biter ihop, vill inte äta mer. Ja, jag vet… inte bra och att bita ihop heller, för sen till slut så när man har så ont så hjälper inget sen till slut. Men är less på mediciner och därför försöker jag bita ihop.. *envis* 😉

Men det blir nog bra. Idag har dagen fortsatt med att vila, idag är ryggen ännu värre nästan. Jag som hade velat gå ut och festa och det var som planet. Vi som har varit på systemet en sväng, men men vad gör man?? En är seg, trött och är inte sugen på utgång. En är seg, trött, ont men ändå rastlös och sugen på gå ut, fast ändå är jag inte det. En skulle ha gärna gått ut.. men inte jätte sugen ändå. Hehe.. 🙂 Vilket gäng.. 😉

Fast vi har ju varit ute varje helg typ sen jag flyttat hit och det kommer fler helger 😉 Nästa helg hoppas jag 😛 Idag har vi varit och köpt mer tejp för att fixa plasten på fönsterna och papper på golvet osv osv. Så det har varit fullt upp med att börja med rummet 🙂 Så kul att det händer äntligen 🙂 Men det är mycket och plasta för och tejpa, som tar tid.. så imorgon börjar nog brorsan att spackla, skulle jag tro 🙂

Jag har börjat kolla på en ny serie.. farligt ju, den är skit bra 🙂 Eller jag gillar den i alla fall, den heter: White Collar. Jag gillar den grymt.. så tack för tipset 😉 Stort plus är ju skådisen.. huvudskådespelaren som heter Matthew Bomer *slurp* säger jag bara.. 😛

https://i1.wp.com/s11.bdbphotos.com/images/orig/c/3/c3kha8tqthjbhk8b.jpg

Snacka vad snygg han är!! 😉 Hans ögon, leendet.. och klädstilen och allt.. oj oj, säger jag bra 😛 Om en sån kille skulle komma emot, så skulle jag bli knä svag 😉 Imdb har gett 8,6/10 och jag håller nog med, så jag skulle rekommendera att se den 🙂 Kollade en avsnitt och var tvungen och kolla nästa och nästa… 🙂

Blir kanske och kolla på någon film för mig i alla fall, om inte annat. Kan det inte bli sommar, sol och värme?? *sakna* Här är det -13 idag, men tydligen varit myyyycket kallare tidigt på morgonen.. sägs det. Nu vet jag ju inte hur mycket snö det är i happis, men det är helt klart nästan mer snö här.. tycker jag att det känns som. Så som sagt, nu kan snön smälta fort och bli varmt och skönt istället 🙂 Mycket bättre, tycker jag 🙂

Men nu ska jag se vad jag ska hitta på. Ska jag kolla på någon film eller ska jag kolla på någon serie.. hmm.. *fundera*. Det blev långt inlägg igen, fast det inte har hänt så mycket 😉 Fast det gör ju inget 🙂 Jag ska försöka uppdatera snart igen.. tills dess.

Hasta luego!

~ av micorazoon på 30 januari 2010.

Kommentera

 
