hih ;)

Hmm.. vad har hänt sen sist. Kanske inte så mycket egentligen, tror jag 😉 Är i alla fall dagvild kan jag ju säga 🙂 Igår var det så så så skit dag *suck*. Mådde verkligen piss och ingen aning vad det var som gjorde det eller varför :/ Men hade intervju och direkt hon stack var jag tvungen och lägga mig.. svimfärdig och mådde illa, riktigt illa. Så det enda jag kunde göra igår var och ligga.

Orkade verkligen inte göra något alls, knappt sitta framför datorn, prata i telefon eller något annat heller. Var inte direkt på det humöret, det enda som skulle ha varit perfekt var att ha en kille som håller om en och bara myser med mig. Så sånt humör hade jag.

Brorsan slipade och spacklade väggarna 🙂 Han har fått fortsätta med det idag med och han har sett att tapeten har varit lite lös. Men den var såpass att han fick skära bort en bit av tapeten och för att få den jämn, så har han fått spackla och slipa. Så imorgon ska vi köpa lite mer ljus, så att han kan börja måla 🙂

Idag mår jag ju helt klart bättre än igår, men inte helt hundra. Men men, det blir nog bra 😉 Idag har det varit intro.. hih.. i like her a lot! 🙂 Riktigt super trevlig tjej och hoppas det känns bra i fortsättningen med, vilket jag tror helt klart 🙂 Sen har vi varit i farten en stund bl.a på apoteket 🙂

Har bokat tid till frissan, så på torsdag ska håret klippas 🙂 Fick lite tips om en bra frissa, så bokade därför till henne. Hoppas hon verkligen är riktigt duktig 🙂 Men har äntligen kunnat ta några steg.. fan vad skönt! 🙂 Så hoppas att höften tillåter mig att börja gå nu *hoppas* 🙂

Och sen har vi tittat på film, det blev The Curious Case of Benjamin Button med bl.a. Brad Pitt. Har ju sett den tidigare, men det var länge sen och C hade inte sett den. Den är ju så bra eller jag gillar den i alla fall.

Men nu är det dags att koppla ner.. börja läsa en till bok kanske 🙂 Sen försöka sova snart, så orkar att stiga upp imorgon och intervjua folk.

Buenas noches

~ av micorazoon på 03 februari 2010.

Kommentera

 
