Stylad för utgång

Det var en riktigt trevlig kväll igår 🙂 Hade förfest hemma hos mig och sen skulle vi till umppari, men M ville inte dit. Han tyckte att det skulle bli sportbaren istället, vilket inte var direkt populärt hos mig. Men han bad så snällt så han fick sin vilja igenom 😉

Det var kul att träffa alla som jag inte träffat på ett tag 🙂 Vi hade väldigt kul, måste jag säga 🙂

Igår så var det nog dom första gångerna jag lät någon annan sminka mig 🙂 Ida som är en av dom nya assistenterna och hon är utbildad hårstylist och makeup artist, så hon fick sminka och styla mig igår 🙂 Såhär blev resultatet:

Tyckte själv att det blev riktigt snyggt, var riktigt nöjd 🙂

Såhär blev sminkningen: Det är halvsotning med silver som bas. Till sminkningen användes det vitt, silver, mörkgrå och svart.

~ av micorazoon på 28 februari 2010.

Kommentera

 
