Vår vår!! :D

Äntligen har våren kommit hit! 🙂 Solen skiner och snön smälter så det knakar 😉 Trodde att det skulle bli ruskigt slaskigt och massa vatten överallt, men tycker inte det. Snön bara försvinner.. härligt! 🙂

Solen skiner rakt till min altan, skönt det är. Fått verkligen ha öppet altan dörren, lite vädring 🙂 Sopat lite av och knackat snön eller isen att det smälter bara fortare 🙂 Helt underbart! 🙂 Det var +6 grader i skuggan, det snackar vi om sweeeet 🙂

Mycket lättare och klä sig också när det är vår och sen får jag snart ta fram mina underbara jackor 🙂 Ååh.. sen har jag hittat underbara skor, alltså pumps och jag har ju aldrig hittat pumps som jag kan ha. Så kommer nog att köpa någon, men har besluts ångest.

Nej, det är inte från någon affär här, utan det är från kingsizeskor.se

Okey folket.. hjälp mig att välja kanske två par skor. Vilka tycker ni????

Då behöver jag skor som går bl.a med en kortare aftonklänning, festklänning m.fl. Sen ett par såna som går med allt egentligen 🙂 Vilka tycker ni att jag ska köpa??

~ av micorazoon på 08 mars 2010.

Kommentera

 
