Oh.. happy days! :D

Det händer så otroligt mycket i mitt liv just nu, helt sjukt 🙂 Men åh.. så glad jag är!! 😀 Kan inte med ord förklara eller berätta hur det känns. Skulle behöva åka till en öde ö bara för att få skrika ut glädje skrik 😉 Grannarna skulle säkert bli panikslagna av skriket och skulle säkert tillkalla polis eller något 😉 Säga sen till polisen ”neeh.. skrek bara för att är så lycklig” hehe 🙂

Sen ska jag tydligen få en överraskning av en underbar person, men jag vet inte vad det är. Jobbigt när jag inte vet, men kul att det är någon som gör en överraskning till eller för mig och det är något jag kommer att gilla 🙂 Så ser fram emot den dagen, när det nu kommer 😉 Har aldrig blivit överraskad, så det är något nytt 🙂

Kan bara säga att snacka vilket underbart gäng vi är!! 🙂 Helt sjukt 🙂 Men så så nöjd jag är, skönt det 🙂

Åh.. skulle vara kul och bara skriva och berätta allt som kommer att hända, men icke sa nicke 😉 Ska inte berätta, ni får veta som sagt sen det väl händer 😛 Hihi.. 😛

~ av micorazoon på 09 mars 2010.

Kommentera

 
