Sliten! ;)

Snacka om hur sliten jag är idag, undrar varför?? 🙂 Idag har det verkligen varit en super lugn dag, en dag som har varit att ligga i vardagsrummet och tittat på tv och somnat av och till. Men riktigt glad är jag! 🙂

Solen skiner och snön bara smälter så det knakar, så skönt att snön börjar äntligen smälta bort mer och mer 🙂 Min uteplats har knappt någon snö kvar.. hih 🙂 Vet ni vad!! Gräsen har börjat växa lite på gården min och blommorna har knoppar, helt sjukt 🙂 Men så kul! 🙂

Nu ska jag återvända att umgås med vännerna och bara slappa 🙂

~ av micorazoon på 15 mars 2010.

Kommentera

 
