Feber är hett ;)

Gårdagen blev verkligen bara och ligga framför tv:n, fick feber så det var inte direkt en toppen dag.

Hyresvärden hade skickat en arbetare igår för att byta ut alla handtag i köket. För det var en guld färgad handtag och alla andra var metall silver färg. Då finns det inte att få tag i en sådan handtag, vilket gjorde att fick välja nya till hela köket 🙂 Det var riktigt bra och snyggt blev det, snyggare med dessa än dom förra 🙂

Idag vaknade jag direkt L kom och vi har ju inte setts på flera dagar och det har ju hänt en hel del 🙂 Vi satt och snackade om allt för att ta igen allt 😉

Feber fortfarande och högre än igår, så har inte mått vidare bra. Det har varit att ligga framför tv:n och ner krypet under täcket för att kolla filmer, är så svag i kroppen känner jag och man ser tydligt att är inte helt hundra.

Vi hoppas att blir frisk snabbt, måste bli det så är det bara! 🙂 Sen är jag bokad i början av veckan, så måste bli frisk 😉

Hehe.. 🙂 skrattar bara när jag tänker vad som händer i mitt liv 🙂 Händelserikt kan jag ju säga.. 😉 Den nya staden verkar ha gjort att intresset för mig hos det motsatta könet ökat 😉 Det är tydligen Östgöte man ska vara och inte en Norrlänning 😉

~ av micorazoon på 19 mars 2010.

6 svar to “Feber är hett ;)”

  1. Precis! Go little Östgöte Girl 😀 hihi

  2. Hmm.. Det där md feber lät ju inte kul, men det där med att du ”är bokad i början av veckan”.. Av vem? Till vad? När? Säg!

    • Nej, det är det verkligen inte och den verkar vara envis. Borta en dag och sen igen.. :S Det blev lite ändrade planer just nu i alla fall. Berättar mer sen vi träffas… mycket att berätta… 🙂

Kommentera

 
