Äntligen fick jag träffa dom :)

Igår har jag haft gäster.. riktigt trevligt 🙂 Linn kom med sin mamma och hälsade på, det var riktigt trevligt att få äntligen träffa henne. Har ju hört så mycket om henne 🙂 Snacka vad lika ni är!! 🙂 Hoppas jag får träffa mammam fler gånger.

Sen senare på kvällen så kom L:s pojkvän K hit, det var riktigt trevligt att träffa honom. Har ju hört talas om K, har verkligen sett fram emot att träffa honom och nu har jag fått göra det 🙂

Han var riktigt trevlig och väldigt lättsam att prata med och vi lär ju träffas fler gånger 🙂 Alltid trevligt att lära känna mer folk.. det gillar vi 🙂

Men han måste verkligen tycka att jag är knäpp eller något.. ha ha 😀 Ja, jag är knäpp men har blivit knäppare här i linkan 😉

Gillar denna nya tjejen grymt, saknat henne. Hon har varit borta ett bra tag och nu när jag är trivs så bra, har hon kommit fram och det gillar vi 🙂

~ av micorazoon på 27 mars 2010.

2 svar to “Äntligen fick jag träffa dom :)”

  1. Tack gumman! Han tycker om dig oxå jätte mycket! Hade jätte trevligt..

    Jaså vem är den nya tjejen? Börjar bli nyfiken här borta i västerås!

    Pussar och Kramar

    • Vad bra att han tyckte om mig med 🙂 Jag menade att den nya tjejen är jag 😉 Saknar dig gumman och tänker på dig!! Pussar o kramar

Kommentera

 
