Ni är så underbara!!

Jag måste ta och berätta lite kort om mina underbara härliga tjejer. Helt sjukt hur bra vänner vi redan har blivit, det känns som om vi känt varandra hela livet. Ni är verkligen hur underbara som helst och varenda dag vi inte ses, saknar jag er!!

Det är så härligt att jag har fått möjligheten att lära känna er och fått er i mitt liv. Känns så underbart att vi kan hitta på en massa även annars med, helt underbart. Tänk att vi har blivit så nära vänner så fort och trivs med er så otroligt mycket. Inte en enda dag som är tråkig med er, vi hittar alltid på något trevligt och så kul vi alltid har det 🙂

Hehe 😀 Det har ju som hänt en massa.. och riktigt härliga grejer som ni också har varit med 😉 Vi skrattar att vi ligger dubbelvikta nästan 😉 Fått höra av er hur ont ni har haft i magmusklerna och ansiktsmusklerna efter att ha varit med mig.. 🙂

Det är så härligt att vi har samma intressen och att vi är så lika.. hehe 😀 Skrattar bara jag tänker på er, tänker på alla dagar vi tillbringar med varandra.. oj oj säger jag bara 😉 Det är så skönt att höra att ni tycker och känner det samma och att ni tycker om att vara med mig. Ni säger det verkligen och hur ni känner er och det är så härligt att höra.

Både ni och jag uttrycker känslorna för varandra på alla sätt och det känns så himla bra. Vi fungerar riktigt bra tillsammans och har helt klart fått underbara vänner för livet. Så nära som jag har kommit er redan, det har inte hänt ofta för mig.. inte att det känns såhär. Får tårar i ögonen bara jag tänker på er, självklart på ett bra sätt.. så lycklig och glad jag är och ha er. Så viktiga är ni för mig, redan.

Svårt att uttrycka i text exakt hur det känns. Ser framemot våra äventyr och allt som vi har pratat och planerat om 🙂 Kul det ska bli, ser så mycket framemot allt! 🙂 Sen är de så trevligt att har fått träffa killarna och vissa familjemedlemmar och känns kul att höra att dom gillade mig med och vill träffa fler gånger 🙂

Skrattar när jag bara tänker på allt.. och vi skulle lätt kunna bo kollektivt 😉 Killarna tyckte ju att vi skulle bo tillsammans allihop 😉 Hehe 🙂 Ni är för underbara!!!

PUSSSSSSSSS!!!!!!



Ni är alltid i mina tankar och som sagt, saknar er!!

Älskar er!!!!!!!!

~ av micorazoon på 30 mars 2010.

8 svar to “Ni är så underbara!!”

  1. Love you too Sugarpie !!!!!!! <3<3<3<3<3

  2. Du är så underbar!

  3. Gumman, vad sötis du är!! Du vet att du en är varm och underbar människa och jag är så glad att du blivit en del av mitt liv. Puss

  4. Vad underbara du är gumman!! Älskar dig något sjukt mycket.. Skulle kunna spendera alla mina timmar med dig!

    Saknar dig jätte mycket, längtar tills på lördag!!

    Pussar

    • Det är du med!! Älskar dig med gumman så så himla mycket!! Jag ser fram emot att du kommer hit på lördag! 🙂 Puss puss ❤

Kommentera

 
