Fullt upp..

Hade riktigt svårt att sova förra natten, sov bara en timme förra natten.. helt sjukt. Sen skulle jag upp kl.07, för hade tid till reumatolog. Hade rätt ang. känslan om läkaren, gillade han grymt mycket 🙂 Han var verkligen duktig och kunnig, så så himla nöjd måste jag säga 🙂

Hade rätt ang. om att det var inte bra att läkaren satte tillbaka Enbrel när kroppen är så otroligt känslig nu. Han tyckte som jag med andra ord och då ska jag vara utan Enbrel ett tag, att vi ser att kroppen återhämtar sig ordentligt. Sen så ska jag ta två antihistamin tabletter per dag istället för bara en. Han ska ringa mig om en vecka på fredag för att se hur jag mår och hur det är med utslagen.

Efter sjukan så åkte vi hem och sen kom dom med nya frysen och kylen idag!! 😀 Yes!! Hela lägenheten är nu påsk städat också 🙂

Imorgon åker vi till Jönköping, ska bli riktigt kul.. sett fram emot det sen vi planerade det och det var direkt jag flyttade hit 🙂 Ska bli riktigt kul.. snacka att påsken kommer att gå snabbt 🙂 Nu är det sova, att orkar stiga upp tidigt imorgon.

Natti natti

~ av micorazoon på 01 april 2010.

Kommentera

 
