Plantera något fiiint..

Hmm.. borde åka här någon dag till Plantagen eller något, för att se vad jag vill köpa till min gård där ute. Vad det ska bli för blommor som ska planteras.

Hade en hel del och såg inte riktigt klokt ut men nu har vi rensat bort allt. Det enda jag sparade, men att vi flyttade på var rabarber, jordgubbs plantorna och sen så grävde vi och bytte plats på några blommor som jag ville ha kvar.. vet inte vad dom heter 🙂

Sen utan vi visste om det så grävde vi upp en del potatisar 🙂 hehe 🙂 ja, röda potatisar som var mogna och fina. Så dom sparade vi ju och sen rev vi bort allt, har rätt så stor gård och kan hitta på en hel del med den. Få se bara vad jag vill ha 🙂 Eller vet redan en, men just nu kommer jag inte ihåg vad den hette 😛

Det som jag också ska plantera är helt klart gräslök.. *slurp* 🙂

Nu ska jag återgå till det vi höll på med. Höres!

~ av micorazoon på 07 april 2010.

Kommentera

 
