Vill må bra, tack!

Shit vad jag varit trött och dålig hela dagen!! Ush.. gillar inte detta. Har skit ont i huvudet och haft det sen måndags, mår illa hela hela tiden, små skakar idag, svimfärdig hela tiden och känner hur pulsen bara rasar och hjärtat håller på hur den vill.

Jag vet nog anledningen till detta eller mina misstankar i alla fall, för sen måndags har jag sänkt lyrican från morgonen. Hade 100 mg och nu har jag 75 mg, tror att det är därför jag mår som jag mår. För det har varit såhär sedan måndags. Får hoppas att jag mår bättre imorgon.. vill inte må såhär!! Jävla mediciner säger jag bara!! *djup suck*

Men det är bra annars 🙂 Har så underbara personer runt omkring mig hela tiden.. helt sjukt, ni är helt underbara!! Ni betyder så mycket för mig och ni finns verkligen där och det uppskattas så mycket. Älskar er!!!!!! Pusss ❤

~ av micorazoon på 08 april 2010.

2 svar to “Vill må bra, tack!”

  1. Du betyder allt! ❤

Kommentera

 
