Tänker och tänker…

Tänker och tänker…. tänker på allt, allt som har hänt, alla underbara vänner, på alla känslor. Ja, helt enkelt allt 🙂 Kroppen mår inge bra, men psykiskt mår jag SÅ bra 🙂 Ååh.. är bara så glad på allt som har hänt.

Ja, jag vet att tjatar om det… men det tänker jag göra, hur mycket jag än vill. Får väll vara lycklig?? Är jag inte värd det??

Jag tycker att jag är värd det och är värd allt bra, så är det bara! 🙂 Vill både skratta och gråta.. det börjar sjunka ner lite sakta men säkert, alla känslorna börjar ramla på plats.. av allt underbart som har hänt och händer. Börjat inse och då sprack jag och lipade och lipade av lycka.. av glädje. Det känns riktigt skönt! 🙂

Känns bra att har mina tjejer som jag delar detta med.. och så som vi pratar 😉 Hihi 😛 Ni är verkligen underbara!! Älskar er!! ❤

~ av micorazoon på 09 april 2010.

Kommentera

 
