Riktigt ös var det!!

Igår hade vi fest hemma hos mig med tjejerna och det var riktig ös 🙂 Hehe 😀 Vi var verkligen på G och hela gänget var det, så det var kul 🙂 Fast jag mådde inte super bra i kroppen.. men ville festa och försökte bita ihop.

Vi höll på svamla en hel del.. haha 😀 skrattar ju bara jag tänker på vad vi gjorde och det finns ju en hel del foton 🙂 Lite rädd att dom kommer att dyka upp på facebook.. shit alltså 😉

Det var länge sen jag var så på G ändå, det blev ex antal shottar för oss 🙂 Sen åkte vi till stan och gick in på Sliver och en av vakterna var samma som sist och det var han snygga som jag nämnde sist 😉 Han kom ihåg mig.. det är ju bra 😉 Han hjälpte oss en hel del som sist och han kom fram och snackade flera gånger.

Sen var det ju öppet till Harry’s med, för dom har ju öppet tillsammans lördagar.. så allt är som ett och det var en hel del folk 🙂

När krogen var på väg och stänga så promenerade jag och Linn hem och tjejerna stannade och gick på efterfest. Kan ju säga att mådde inge bra sen.. fick krama toa stolen bl.a.

Idag har jag haft bakis hela dagen.. rejält med, det var väldigt länge sen sist jag mådde såhär.. ush :S Det enda jag har kunnat göra är bara ligga och sova av och till hela tiden och har kunnat äta först nu för dagen.

Men kul hade vi i alla fall och det är huvudsaken 🙂 Måste göras om helt klart 🙂

~ av micorazoon på 11 april 2010.

4 svar to “Riktigt ös var det!!”

  1. Självklart gumman måste vi göra om deet.. Detta blir inte sista gången.. Hoppas att alla kan vara med nästa gång 😀 Krama toa? Vad är det för nått 😀

    Tack för en helt underbara kväll.. Love you ❤

    • Hehe 🙂 verkligen inte.. vi får ta det snart igen 😉 Haha 😀 ja, krama toan.. tyvärr ex antal gånger. Love you ❤

  2. Krama toastolen? Haha Heidiiiiii;)

    • Haha… 😀 ja, bokstavligen krama om 😉 Det var väääääldigt länge sen sist jag mådde så som jag gjorde dagen efter.. :S Men kul hade vi iaf 😉

Kommentera

 
