Fjädern…

I fredags när vi var i farten och handlade mobil till C och handlade lite mat osv. Så hörde jag att vad fan är det som låter från bilen.. något på vänster fram däcket och blev orolig att vad fan är det som låter.

Och L tog ju med bilen till Norrköping för K var så snäll att han skulle byta till sommardäck och sen tvätta fälgarna och bilen. Han passade på och kolla samtidigt vad det var som lät från bilen. Det var fjädern.. den hade gått av!!!! Han fick fixa den så att man kunde köra bilen hem sen och att man kan köra med den.

Har hemma då en bit av fjädern.. *suck* :S Men tur att det inte hade hänt något, så imorgon måste jag fixa en ny fjädern någonstans ifrån och se om det finns någon som kan hjälpa mig och byta den. Sen måste jag boka eller fixa tid för hjulinställning också, för bilen drar nu åt höger. Brukar vara så varje år, men sist behövde man bara byta plats på däcken.

En hel del att göra imorgon. Nu ska jag återgår till vilande.. ska nog försöka sova snart att orkar med allt imorgon.

Natti natti

~ av micorazoon på 11 april 2010.

2 svar to “Fjädern…”

  1. Det var ju tur att den inte gick sönder på motorvägen 😀 Jöösses vad rädd jag skulle ha blivit..! Tur att K satt i bilen med mig när det hände.. Han kan nog säkert byten den åt dig.. 😀

    Bilen dra som attans 😀

    Imorgon smäller det: JAG KOMMER JU!!!
    Pussar ❤

    • Ja, verkligen.. tänk vad som skulle ha kunnat hänt.. ush.. :S Du får tacka K att han byte däcken och att han kollade lite.. 😉 Men nu är bilen fixad av S, det är ju skönt det iaf 🙂 PUSSS

Kommentera

 
