Avbruten sömn hela tiden.. :S

Förra natten har det verkligen inte blivit mycket sovande :S Jag var jätte trött och somnade rätt fort, men sen har jag vaknat varje timme.  Telefonen har ringt och sms har bara strömmat in.. *djup suck*

Sen har jag fått ringa ett viktigt samtal idag på morgonen och fick tid att passa. Så det var bara att stiga upp och fixa i ordning mig själv. Sen ringde jag igår till hyresvärden att ville att dom ska kolla om det är fuktskada eller något i lägenheten. Det var det inte, som tur är 🙂 Dom var därifrån idag och mätte igenom hela lägenheten.

Sen så  får vi se när dom ska komma och fixa vardagsrummet, pratade med dom om det att nu har jag väntat så länge att sätt lite fart. Så dom skulle göra det nu.. snart då *hoppas* annars är det ingen glad Heidi dom har att göra med.. 😉

Idag har jag varit totalt slut.. finito, tror nog att kommer att somna gott i natt. Hoppas jag i alla fall! 🙂 Men sen är mina tankar i en annan värld.. och ja, jag har sagt det miljoner gånger.. nästan 😉 Att saknaden är stor!! Tänker på dig hela tiden! Vill träffa dig nu!! 😉

Glad att har dig i mitt liv! 🙂 لقد كنت سعيدا في حياتي!

Puss på er!

~ av micorazoon på 22 april 2010.

Kommentera

 
