Sthlm..

Fredag bestämde jag att skulle åka till Stockholm och hälsa på brorsan, för började ju titta i min kalender att det var det enda möjlighet att åka. För sen är jag ju bokad hela tiden.. kul att kommer att ha fullt upp och en massa kul som händer 🙂

Igår blev det och vakna tidigt och fixa sig färdig och hoppa i bilen och hämta sen en till person med oss. Sen var det bara att åka mot Stockholm och resan gick bra.. men från Södertälje tror jag det var. Fastnade där i alla fall ca 40 minuter eller något, för det var ex antal km lång kö!! Det hade hänt bilolycka med tre personbilar inblandade, två filar med bilkö… och sen kommer Polisen med blå ljus för att komma i mitten av alla bilar.. som en tredje fil.

Det var ju bara att alla bilar fick flytta på sig, dom åkte ju till olycksplatsen. Det var nog hmm.. ca 3-4 bilolyckor från Södertälje till Stockholm :S

Men tyvärr så kunde jag ju inte stanna hos brorsan så länge som jag önskar att jag kunde. Men det är ju bättre att jag åkte dit och hälsade på och fick träffa honom och familjen i någon timme istället för inget alls.

Hoppas på att kunna snart åka dit och hälsa på lite bättre, men det lär inte hända förrän i Juli. C fyller ju i Juli, blev bjuden på kalas.. måste kolla om det skulle gå och fixa att kan åka dit då. Kom på bara att det kan bli svårt den helgen.. men men, ska se vad jag kan göra.

Resan hem gick jätte bra 🙂 Idag har jag fruktansvärd huvudvärk och ryggvärk.. *suck* :S Blir nog bra tills imorgon, أمل

Puss på er

P.S tack J och L för igår 🙂

~ av micorazoon på 25 april 2010.

Kommentera

 
