Badkaret är äntligen borta :D

Jadu.. det var en lugn valborg för min del. Kom ju på att det är nog första gången på ca 4-5 år att jag inte är inlagd på sjukhuset på valborg 🙂 Skönt det i alla fall. Vi hade det mysigt ändå.. 🙂 Det har väl inte hänt så mycket.. är trött, trött och mår illa.

Idag har I:s bror varit här och hjälpt att tvätta badkaret, linda in den i en massa plast och tejpa och bära upp till förrådet. Det var verkligen super snällt av honom, tusen tack!!!! 😀 Nu finns det äntligen mer plats i badrummet 🙂 Nu är det mer plats för mig och komma in med rullstolen!! Yes! 🙂

Funderar om jag skulle ta och köpa ett litet skåp, att får bort lite grejer som ligger framme. Återstår att se, det finns ju plats för det 🙂 Men kan ju säga att dom som har bott här innan mig, har direkt inte varit så smarta eller vad fan man ska säga.

Dom hade lindat badkaret med brun tejp på ena sidan.. och sen söndrat badkarets fot, så den var ju loss. Det ska jag ringa och meddela besiktningskvinnan om.. borde kanske skicka in en räkning till dom, att det är jag som får lönen istället för besiktningskvinnan/mannen. Så dåligt som dom kollar igenom.. eller rättaresagt kollar inte igenom.

Låter som en bra plan 😉 Framtida yrket kanske?? 😉 Då jävlar.. så noga som jag är.. hehe 😀 Dom skulle bli knäppa på mig och skulle nog gå på minus för dom skulle ju få göra om stup i kvart 😛 Kanske bäst att jobba inom PR va?? 😉

~ av micorazoon på 02 maj 2010.

Kommentera

 
