Tid till läkare..

Förra natten har jag vaknat ex antal gånger.. sov riktigt oroligt. På morgonen hade jag väldigt svårt att stiga upp, men var illa tvungen. Hade tid till smärtenheten idag. Fint väder ute så självklart promenerade vi till sjukan 🙂 Skönt 🙂

Träffade läkaren och snacka vilken fin läkare!! Satt och pratade med mig i lugn och ro… i två timmar!! 🙂 Inte ofta det händer 🙂 Han lyssnade verkligen på allt.. han tittade hela tiden på mig och väldigt kunnig och lugn läkare. Han fick jag förtroende för.. äntligen en läkare på smärtenheten som man kan lite på 🙂

Så nu vet han hela historien om mig, mitt liv och mediciner. Hih.. 🙂 Såg på hans min att han tyckte inte om att läkarna hade lagt in Lyrica och han höll med mig när jag berättat hur mycket jag ätit förr och hur mycket jag har sänkt det. Sa att ska sluta helt med den medicinen, den hjälper inte heller.. så onödigt ju. Det höll han med 🙂

Sänkte för ca en vecka sen eller 1,5 vecka sen sist och då sänkte jag från kvällen. Planen är då att ska sänka nu igen 😀 Hih.. 🙂 Så nöjd på mig själv måste jag säga 🙂 Det är även tack till min underbara person i mitt liv.. T, utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Hon betyder så mycket för mig.

Skulle testa en annan medicin i några dagar, fast vet inte riktigt vad jag tycker. Hmm.. är ju så less på mediciner! Imorgon är det dags för ex antal tester.. blodprov bl.a. Fullt upp verkligen varenda dag, fast det är kul 🙂 Bara jag inte skulle må såhär illa hela tiden.. det gillar vi inte!

~ av micorazoon på 03 maj 2010.

2 svar to “Tid till läkare..”

  1. Vi promenerade inte… vi SPRANG! hahaha

Kommentera

 
