Läkarbesök och prover.. igen.. :S

Det var riktigt jobbigt att vakna tidigt idag igen. Upp och ”hoppa”, fixa sig i ordning för att sen gå och ta en hel jävla massa prover på ena och det andra. Sen tid till läkaren.. ja, så största delen av dagen har ju varit på sjukan.

Sen var det en hel massa annat som skulle göras, som var bokad. Busy.. ja, det är jag verkligen 🙂 Sen försöker jag bita ihop av hur jag mår och det är inte direkt bra. Har fortfarande illamående och skit ont i ryggen, att vet inte vad jag ska göra. Sen är det en massa annat, som ont i magen som fan.. ja ja.. men hoppas det ordnar sig snart.

Jobbigt är det i alla fall, tar ju så himla mycket i krafterna att må som jag mår. Men utöver det mår jag bara bra och är glad och livet är underbart 😀

Jag är verkligen glad.. fast att jag mår som jag gör. Mycket som händer och har hänt, bara en massa bra saker 🙂 Och har så mycket att göra att vet inte riktigt när jag ska ha tid och möjlighet att packa inför Happis resan :S *suck*

Mer om det återkommer jag senare om. Annat och tänka på nu.

~ av micorazoon på 04 maj 2010.

Kommentera

 
