Dom tar inte det på allvar!! *suck*

Idag tidigt på morgonen ringde jag till vårdcentralen om allt igen och tror du att jag fick läkartid????? Nej, det fick jag inte!! Jag blev riktigt irriterad och sa att ni tar inte detta med stort allvar och ni tar inte mig på allvar! Att jag ska inte behöva vänta en enda dag till!!

Har väntat nu i alla fall 2 veckor om inte snart mer och ni jobbar inom vården och om jag är så dålig som jag är, så är det fel av er att ignorera det! Sen sa jag ett och annat, sen sa hon att hon skulle prata med läkaren och ringer upp mig sen.

Vilket hon gjorde och då säger hon att läkaren kommer att ringa mig. Då var klockan 10 när hon ringde och har väntat sen dess… nej, läkaren har fortfarande inte ringt! Jag säger bara att den här tjejen kommer inte hålla käften om han inte hör av sig alls.

Säger ett och annat.. det är för fan nog nu!!! Så får se vad jag ska göra.. om inte han hör av sig, så ringer jag och hoppas på att få till till jouren. För akuten.. känns lite som att om dom kommer att vara likadana idag som igår. Så pallar jag inte, så är det bara.

Är arg, irriterad, stressad och less just nu!!! Men ska försöka hitta på något att göra eller försöka i alla fall.

~ av micorazoon på 06 maj 2010.

Kommentera

 
