Tankarna är hos dig

Jag är orolig över dig!! Jag vet att det kommer att ordna sig med allt, men du är i mina tankar hela tiden. Jag finns här för dig oavsett vad, när och hur. Du är väldigt viktig för mig! Snart får jag dig tillbaka 😉

Sen är mina tankar på så många andra ställen med.. 🙂 Fina människor jag har runt omkring mig hela tiden, ni är helt underbara. Ni finns där för mig som jag finns där för er. Vad skulle jag göra utan er?? Det går bara inte!

Du/ni är viktiga för mig!! Ser hela tiden att jag mår bra.. finns i mitt liv, finns i mitt hjärta. Gör mig glad och lycklig, helt underbart. Fast jag har det jobbigt så får du/ni mig att må bra, skratta och ha annat att tänka på. Saknar dig/er!!

Älskar dig/er!! Massor med pussar

أحبك!

~ av micorazoon på 07 maj 2010.

2 svar to “Tankarna är hos dig”

  1. Dags att lämna ett litet spår av sig..

    Ååå Tack gumman!! Förstår inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade dig i mitt liv.. Du betyder så himla mycket för mig..

    • Du betyder mycket för mig med!! Prata med mig gumman.. finns här. Kramar

Kommentera

 
