Städa, städa o städa :)

Snacka vad flitiga vi varit! 😀 Har gått igenom alla skåpen, planerat och donat. Packat undan alla vintergrejer och annat som inte behöver vara inne i lägenheten och ta onödig plats. Tur att har stora förråd 🙂

Sen har vi gått igenom min garderob och fixat alla kläder som det ska vara 🙂 Så hela gårdagen och idag har vi städat skåpen.. 7 stycken skåp har vi gått igenom 😀 Men måste säga att det har varit kul att städa undan grejer osv.. 🙂 Snacka vad det ser tomt ut nu i skåpen, men det fylls nog på snart 😉

Idag har vi varit hos min sjukgymnast, det har varit så underbart väder så då promenerade vi till sjukhuset 🙂 Gillar min sjukgymnast grymt mycket! 🙂 Hmm.. sen är det massa annat som händer och görs också. Men avslöjar inget… hihi 😛

Ni får fortsätta och vara nyfikna.. gör inget 😛 Mår ju inte toppen ännu, men det är åt det bättre hållen i alla fall.

Imorgon ska jag till reumatologen, så det ska bli skönt och få gå igenom vissa saker med honom. Säkert miljoner frågor om ett och annat 🙂 Hoppas det är fint väder imorgon, att vi skulle kunna ta och promenera till sjukan imorgon med och beroende hur länge det kommer ta, att om vi skulle ta en promenad samtidigt.

Men nu ska jag återgå till mitt.. 🙂

~ av micorazoon på 10 maj 2010.

4 svar to “Städa, städa o städa :)”

  1. !! Värsta jag har hört, är du otrogen mot din/min sjukgymnast?! 😉 R hälsar att om du vill ha mer massage får du adda honom på facebook. puss på dig tjejen!

    • Hehe 🙂 Jag trodde inte att han var intresserad att fortsätta, när jag inte hört något från honom 😉 Puss på dig med

      • har är absolut intresserad, men han tar hårt med det här med tystnadsplikt och vill inte tränga sig på så att du känner dig tvingad (jaa.. han är lite fjollig ibland! 😉 ) Men skicka honom ett mail på facebook eller adda honom så kommer han på stört! 😉 puss

      • Har skickat en vän förfrågning nu iaf 😉 puss

Kommentera

 
