Läkar besök o annat..

Ush.. vad jag sovit dåligt förra natten :S Mått SÅ illa.. och sen var jag tvungen att stiga upp, för hade tid till reumatologen idag. Det var skönt att han hade bokat en timmes besök, att kunde gå igenom allt med honom.

Berättade hur jag har mått och mår + allt om vårdcentral besöken och akuten. Men vi får hoppas att allt blir bra.. och det är på väg åt rätt håll i alla fall och det är ju bra det 🙂

Sen fick jag två i.m kortison sprutor, efter mitt önskemål 🙂 Sen så beslutade vi med att prova med Enbrel igen, pga vissa saker som jag inte kommer gå in på. Då får vi hoppas att det hjälper och att lederna och kroppen blir bättre. Han var nöjd och glad när han hörde att har sänkt Lyrican ännu mer 🙂

Har sänkt från morgon medicinen, hade 75 mg och sänkte till 50 mg 🙂 Nöjd med mig själv som tusan! 😀

Sen var jag och besökte en väldigt nära vän till mig som låg inlagd. Det kändes bra att vara och träffa henne 🙂 Efter det så promenerade vi hem igen, så skönt väder det har varit idag och varmt 🙂 Sen hade jag tvätt tid och annat 😉

Men det känns så underbart.. är så glad och lycklig som jag sagt innan med. Mycket bra saker som har hänt och händer.. helt otroligt 🙂 Nu känns det bra.. och bättre blir det 🙂

Har sagt fler gånger hur underbara människor jag har runt om mig och säger det igen.. och kommer att säga det om och om igen 🙂

Älskar dig!!! ❤ ❤ ❤

~ av micorazoon på 11 maj 2010.

Kommentera

 
