Ordentligt med ös! ;)

Blev riktigt party sugen igår.. fast till början var jag inte  sugen att festa för fem öre. Men vi var bjudna till en inflyttningsfest hos min underbara I 😉 Skönt att det var riktigt varmt igår och solen sken 🙂 Perfekt! 🙂

Då var det bara att börja sminka sig och fixa sig färdig.. riktigt snyggt blev det igår 😉 Om jag själv får lov och säga.. med sminket, kläderna och håret 🙂 Dunka lite musik samtidigt som vi fixade oss i ordning.. altan dörren öppen. Väldigt många av grannarna satt ute i våran gemensamma gård och grillade och festade 😉

Vi promenerade hem till I, det är en bra bit och gå.. men som sagt, skönt väder så det gjorde inget.

Tur att I tyckte om presenten som vi köpte 😉 Det var kul att få träffa så mycket nytt folk, lära känna mer folk. Träffa I:s syskon och kompisar som jag har hört talas om så bra.. skönt att få ett ansikte också. Då har jag mer koll 😉

Det var en riktig trevlig kväll, hade verkligen jätte kul och jag var i farten.. 😉 Och någon annan som var också det.. som inte mådde så bra.. 😉 hehe 🙂 Har mått väldigt bra.. ovanligt bra egentligen om jag tänker hur mycket det blev igår 😛 Folket var verkligen på G och riktigt trevliga. Lyckad kväll, helt klart! 🙂

~ av micorazoon på 16 maj 2010.

Kommentera

 
