Resan började….

Tiderna springer iväg, att jag vet knappt vad det är för dag 😉 Hmm… ska vi se vad som har hänt sen sist. Onsdag gick ju hela dagen till att vara på sjukan som jag berättade om och packa väskan. Bestämma vad jag skulle ta mig med för kläder 😉

Glömde däremot smarta jag hem mina byxor, alltså jeansen glömde jag hem 😦 *suck* smart jag.. i en helt annan värld :S Men packade i stort sett allt annat i alla fall, utom vissa grejer som kunde bara packas tisdag morgon.

Tisdag natt blev det ingen sömn alls… går inte in i det desto mer 😉 Tror nog att det jag sov var endast en timme eller 1,5 timme max! :S Tisdag morgon när L ringde på klockan, kändes det riktigt tungt kan jag ju säga. Men steg upp ändå och åt frukost, fixade i ordning mig lite i alla fall. Sen var det bara att börja packa ner det sista och packa bilen. Göra lite mackor färdigt och koka vatten, att jag skulle kunna dricka kaffe under resan 🙂

När bilen och allt var färdiga, var det inte mer än hoppa i bilen och köra mot Norrköping och plocka upp L 🙂 Ännu mer grejer i bilen… öhm.. det här går ju hur bra som helst 😛 Det tog ju ett tag att ha fått allt i bilen och även maten + allt annat som behövdes 😉

Det ska bli intressant hur vi ska få in allt sen när vi ska hem och då har vi säkert lite mer grejer också + att jag ska ha med mina kära träden, som jag saknat sen jag flyttat. Det ska bli väldigt intressant, vi fick ju ta loss ena rullstols hjulen för att få mer plats i bagaget och kunde placera hjulen på ett annat sätt 🙂 Då snackar vi om full proppad bil 😛

Jag somnade ju rätt fort när vi började köra.. eller jag somnade nog först egentligen efter att vi kört förbi Stockholm 😉 Det var kanske inte så fort som jag trodde 😉

Skönt att vi var tre som kunde köra och byta varandra 🙂 Skönare det i alla fall.. först var det L, sen L och till slut jag.. har inte kört på länge, men det kändes som att jag inte alls har haft någon paus från körandet 🙂

Skönt det i alla fall 🙂 Ovanligt för tjejerna att se mig köra.. verkar det som 😉

Men jag njuter 😛

~ av micorazoon på 20 maj 2010.

Kommentera

 
