Konfirmation

Hmm.. undra egentligen vad som har hänt sen sist. Händer ju så mycket att hinner ju glömma vad vi gjort 😉 Men i söndags var vi på konfirmations fest, först var det kyrkan och snacka att den var längre än vad jag trodde! :S Men men.. det gick ju, sen beslöt jag, L, L och J att ta nattvarden! 🙂

Det har jag nog inte tagit sen jag själv tog konfirmationen, vilket är ca 17 år sen!!!!!!! Shit, säger jag bara! :S Det var nog dags med andra ord. Både min lillebror S och guddotter A tog konfirmationen samma dag.

Efter kyrkan var vi hos brorsan ett bra tag och sen åkte vi vidare till mamma och pappa.. eller S konfirmations festen 🙂 Det var verkligen kul att träffa släkten och många andra, som jag inte träffat på ett bra tag.

Mamma hade lyckats som vanligt med tårtan.. *slurp* 😛 Sen hade hon gjort smörgåstårta för första gången någonsin och snacka vad gott det var!! 😛 Måndag till frukost var jag ju överlycklig för att få äta smörgåstårta 😛 Till efterrätt blev det ju jordgubbstårta 😛 Gott var det i alla fall 😛

~ av micorazoon på 27 maj 2010.

Kommentera

 
