Gasa ut aggressionen!

Natten mot igår sov jag igen väldigt dåligt :S Vaknade hela tiden av och till. Direkt när jag vaknade och öppnade ögonen så kände jag hur arg och irriterad jag var! Oj oj säger jag! Kan ju säga att var väldigt tyst igår, för att inte öppna käften och säga något dumt.

Var förbi besiktningen igår för har ju inte besiktat bilen i tid, att fick körförbud och det går ju inte. Fick besiktningspappret bara några dagar innan jag åkte till Happis typ och det fanns inte besiktningstider förrän i slutet av Juni.

Åkte direkt till dom istället och berättade som det var och även att bilen är mina ben osv. Dom var så snälla att dom tog bilen in direkt och besiktade bilen direkt. Efter besiktningen åkte jag direkt till KM-däck och köpte nya sommardäck. Blev Bridgestone som jag hade funderat på innan och dom rekommenderade dom också, sköna var dom att köra med i alla fall tyckte jag 🙂 Hittills är jag nöjd med dom 🙂

Jag vet inte varför jag var irriterad och arg, fast försökte fundera som fan att vad orsaken är. Men kom inte fram till ett beslut, eller inte ordentligt i alla fall. Pratade med en viss person och den personen fick ut det av mig att vad det var för något. Eller lyckades i alla fall delvis och få ut det som irriterade mig och den personen lyckades bra.. för började gråta.

Närmare mot kvällen var jag tvungen och hoppa i bilen ensam. För att jag fick åka ut och gasa lite och få ut aggressionerna på det sättet.. dunkade musik och gasade. Var en sväng på motorvägen mot Kemi och körde ett tag.

Efter det åkte jag mot finska Kukkolaforsen, för forsen brukar få mig lugn och det gjorde det även denna gång 🙂 Fast den lugnade inte mig helt, som det brukar göra.. men var inte borta heller tillräckligt länge. För vi skulle äta middag hos föräldrarna, därför stannade jag inte borta hur länge som helst.

Det är ju så himla vackert där 🙂 Njöt verkligen 🙂

På kvällen kom T på besök, det var väldigt trevligt 🙂 Han var här och umgicks med oss och myste med oss 😉 Kul hade vi också.. en hel del skrattande blev det i alla fall 🙂

~ av micorazoon på 03 juni 2010.

Kommentera

 
