Renoveringen har börjat! :D

Har mått så bra sen jag har kommit hem, men förkylningen har bara blivit värre nu :S Hade feber igår och idag, närmare 39 grader och det är inte nice 😦 Jag som är aldrig sjuk på det sättet.. så det har varit vila som gäller för mig och alla möjliga förkylningsgrejer.

Hoppas det blir bättre imorgon, har som en hel del vi måste göra. Men det är underbart att har en sån underbar kock, som lagar så himla god mat och serverar och skämmer bort mig 😉 Det är så det ska vara 😉

Idag har jag fått stiga upp till kl: 07.30 för då kom gubbarna eller rättare sagt gubben för att renovera vardagsrummet. Pratade lite med honom och frågade lite smått, sen stod jag en stund och hade koll på honom. Han kommer säkert bli knäpp på mig 😉 Fast det får han, det bjuder jag på… hihi 😉

Efter en stund så kröp jag tillbaka i sängen och hoppade till när någon knackade på sovrumsdörren. Drog snabbt på täcket, för det var ju som varmt och då öppnar målaren dörren och säger att han var färdig för idag och att han kommer samma tid imorgon. Så han jobbade bara 1,5 timme!!!! Kl: 09.00 stack han. Då hade han målat taket och rivit skarvarna till tapeterna och spacklat. Fast några ställen hade han varit slarvig med.

Men det tar jag med honom imorgon när han kommer. När han gick så låste jag dörren efter honom och somnade på nytt. Avbruten sömn har det blivit :S

~ av micorazoon på 21 juni 2010.

Kommentera

 
