Middagsbjudning

Snacka att har varit totalt död idag! Kunde inte somna förra natten, var övertrött, rastlös och riktigt ont i ryggen. Sov allt som allt ca 30 minuter – 1 timme max, men drog mig upp ändå. Kände att då kan jag lägga mig tidigare idag, för ska upp och hämta Johannes från tågstationen 🙂 Ska bli så kul att han kommer hit, fast det inte är så länge sen vi träffades sist. Har varit överlycklig av att han ska komma 🙂 Ska bli kul att få umgås med honom imorgon och att han bara träffar mig och A ett tag 🙂

Åt frukost och sen duscha för att vakna till lite och sen började vi fixa och dona här igen. Då skulle det gå fortare och skulle hålla mig vaken 🙂 Då har vi tvättat handtvätten, vattnade blomrabatten. Vi fick öppna varenda fönster o altan dörren att det skulle komma in lite luft, men det var ju så sjukt varmt ute och kvavt.

Tömde sen tre lådor idag med 😀 Sen har vi gått igenom en del av alla papper som ska sorteras i pärm osv. Det började vi med och får fortsätta snart med det, men måste köpa en stor bunt med plast mappar. För att få struktur på allt, speciellt alla beslut höger och vänster + alla läkarintyg. Men en del papper och allt sånt har vi fixat i arbetsrummet/ass.rum, sen har vi möblerat om ass.rummet 🙂

Sen fick vi besök av J och det var ju som ett bra tag sen sist vi träffades. Då hade vi bestämt att träffas hemma hos mig och att vi skulle laga middag tillsammans. Min underbara A gjorde mat till oss allihop och så himla gott det var, som alltid 😛 *vattnas i munnen bara man tänker på matet* 😉

Han la upp maten färdigt i tallriken till oss, fint det blev 🙂 Och alla var nöjda och glada med maten och proppmätt. Kollade precis väder och lördag och söndag lovade dom sol och 34 grader, riiiiktigt nice!!! 😛 Snacka att det är sola som gäller 😛 Men nu ska jag mysa och försöka sen sova 😉

Natti natti

~ av micorazoon på 27 juni 2010.

Kommentera

 
