Grilla, gräva på gården..

Får fortsätta skrivandet för han inte skriva allt igår. Dagarna har gått så fort för det har hela tiden varit något, bra att jag kommer ihåg vad som har hänt 😉 Vi har fått städa lägenheten igenom ex antal gånger för det är slipdamm verkligen exakt överallt.

Vi har verkligen haft tur med vädret i alla fall, himla skönt!! 😀 På min altan har det varit varje dag mellan 27-32 i skuggan, inte alls illa.. njuta 🙂 Vi har haft väldigt trevligt varje dag och när Johannes var här i Linköping och hälsade på en snabb sväng. Han har umgåtts med Abdu för att lära känna varandra, det är härligt att se att dom trivs och har några samma intressen också.

Brorsan har fått äta middag med oss varje dag nästan.. smakat när min underbara kock har lagat mat till oss alla 🙂 Vi hade även en grill kväll, kul att vi var några stycken.. jag, A, J, J, S, L och riktigt god mat och öl till, gott var det 😛

Idag har vi haft tvättstugan och sen har vi varit ute på altanen hela dagen och klippt häcken och grävt bort allt. Tagit bort några buskar som såg hemska ut och en massa annat, nu ser det så fint ut 🙂 Vi har grävt bort alla ogräs som är mellan alla plattorna och sprayat myr medel.. skönt att få bort dom från gården. Bra att ha en man som har hjälp L på gården, som har grävt bort alla rötter 🙂

Nu håller L på att stryka alla sängkläder och kläder som vi har tvättat idag. Nu ska jag ta och börja äta vattenmelon som A har fixat till mig så fint 😉

~ av micorazoon på 02 juli 2010.

Kommentera

 
