Utemöbler :)

Igår somnade jag som en stock efter att jag hade pratat med Abdu i telefon. Men ändå så har det inte varit helt hundra med mig.. jätte slö och hängig :S Varit städa ordentligt ass.rummet efter all slipdamm från vardagsrummet, det tog ju sin lilla tid. Sen mitt sovrum och efter det var vi ute och jag vattnade gården 🙂

Sen så tog vi och planterade jordgubbarna, persiljan, gräslök, citron melisa på plats.. så fint det blev!!! 😀 när hela gården är färdig, så får jag ta foton att ni får se 🙂 Sen skulle vi borra hyllorna på plats i sovrummet, men när vi hade kollat höjden och platsen. Hade jag inte rätt storlek på skruvarna.. *suck* då blir det att åka imorgon och köpa några, att jag får dom på plats.

Vi åkte till Ikea för att kolla om dom hade, men nej. Då passade vi på att kolla om dom hade fått in utemöbler.. eller bordet som jag tittat därifrån och ja, det hade dom. Det tog vi oss med och 8 st stolar 😀 Sen en nattduksbord till ass.rummet med 🙂

Nu har vi skruvat bordet ihop och den är på plats.. så fint det blev!!! 😀 Riktigt nöjd, nu börjar det bli som jag vill ha det… sakta men säkert 😉 Imorgon ska jag iväg och kolla efter en grill och lite lyktor som jag ska ha ute.. 🙂 Sen är allt redo för en grill fest eller någon annan fest, sen är det soffan inne som fortfarande saknas.

~ av micorazoon på 05 juli 2010.

2 svar to “Utemöbler :)”

  1. Så du ska köpa grill… Hur tänker du då? Är Linns inte stor nog? 😉

    • Jag tänker att mycket folk o massa mat 😉 Hih.. 😛 Klart Linns är perfekt, men kan ju inte ha hennes grill hos mig hela sommaren 😉

Kommentera

 
