Tropiskt värme :D

Katastrof att jag inte har skrivit blogg på flera dagar!! Det här fungerar ju inte. Shit, undra om jag kommer ihåg vad som har hänt :S För det har hänt SÅ otroligt mycket, lär ju inte få med allt. Det är rena rama Thailand värme här hos oss.. fan vad skönt det är!! 😀

I min altan är det ca +32 – 35 i skuggan, varmt är det! Fläktar inget så det blir väldigt varmt, hjälper inget fast man skulle öppna fönstren. Nu dom senaste dagarna är det så oerhört fuktigt och kvavt att det skulle verkligen behövas lite åska och regn. Att det rensar luften lite.

Visst jag blir oerhört dålig när det är åska, men nu behövs det verkligen och åskan är nära.. men kommer inte riktigt hit. Känt nu så i flera dagar :S Sluta reta mig.. åska för fan! 😉

Sen har jag lärt känna nya tjejer, för behöver ju mer personal och har verkligen haft tur att hittade direkt tre tjejer som jag gillar 🙂 Det gillar vi 🙂 Det har hänt oerhört mycket och det är kul och för engångsskull har jag slocknat varje natt.

Pratat med min älskling och sen slocknat. Ush.. vad jag saknar honom!!! Ska bli kul att få han hit om 1,5 vecka typ, precis till min fest som jag ska ha den 24. Födelsedagsfest.. fast jag fyller den 26 och jag blir ju bara 22 😉 Hihi 😛

~ av micorazoon på 12 juli 2010.

Ett svar to “Tropiskt värme :D”

  1. Härligt gumman att du bara blir 22 denna gång.. hihi 😀

Kommentera

 
