Sy :)

Shit.. nu har jag varit dålig igen på det här med blogg skrivande :S Fy på mig igen. Men det har hänt så så så så otroligt mycket sen sist jag skrev. Och kommer inte ens ihåg allt.. :/ hmm.. har i alla fall haft en jävligt stressad vecka.

Men det får jag skylla på mig själv helt och hållet. Har ju bestämt att ville ha färdigt hela lägenheten innan T skulle komma och innan jag ska ha födelsedagsfesten. Då har jag fått bokstavligen springa med assistenterna från a till b och b till c hela veckan. Kan ju i alla fall säga att dagarna har gått skit fort och har varit totalt slut på kvällarna.

Sen så hade jag ju även bestämt att jag skulle sy dekorationskuddar till soffan, som jag aldrig har gjort förr!! OBS! aldrig och inte heller sytt dragskedja! Då har L varit så snäll att jag fått låna symaskinen 😀 Riktig nice. Snacka vilken utmaning… men jag lyckades!!!!!!!! 😀

Imponerad är jag på mig själv i alla fall 😀 Men dom två första var att jag skulle lära mig själv och dom två sista var riktigt riktigt bra 😀 Men jag hade E som lärde mig sy dragskedja och om jag själv får säga så skulle man tro att jag hade köpt dom. Det tyckte bl.a T och J också… så det är riktigt nice 🙂 nu är jag ännu pepp på att sy mer och lära mig bara mer.

Hann få färdigt i stort sett hela lägenheten tills T kom i tisdags 🙂 Det var skönt det… och stressen bara försvann. Ska försöka skriva snart igen för att berätta vad vi har gjort, men nu är  det sovdags.

Natti natti

~ av micorazoon på 23 juli 2010.

2 svar to “Sy :)”

  1. Nu har du varit dålig igen gumman.. Det finns inget nytt att läsa om.. 😦

Kommentera

 
