Grillning, utomhusbio och fest! :)

Ska försöka göra en snabb uppdatering vad som har hänt, om jag lyckas 😉 T har ju varit här i lite mer än en vecka och så kul vi har haft, vi har gjort något varenda dag 🙂 Vi var och grillade i Trädgårdsföreningen, var på utomhusbio som också var i Trädgårdsföreningen 🙂

Riktigt coolt att va på utomhusbio och ha med sig filtar och sitta på gräset, äta popcorn och sockervadd + en kal öl. Det var riktigt nice 🙂 Ena dagen var vi på nh och var med i quiz som inte gick så bra för oss :S Efter åt vi riktig god mat 🙂

Killarna började med tour the Linköping 1, jag, L och J kom sen senare efter ha varit och shoppat lite. Lördagen hade jag födelsedagsfest, på morgonen hämtade jag min älskling från tågstationen 😀 Underbart att ha honom hos mig igen 😉 Det bästa som finns 🙂

Festen var riktigt riktigt bra och ordentlig ös, så dom som inte kom missade verkligen en brak fest 😉 Söndagen var bakis och seg dag för oss alla 😛

Måndag morgon blev jag väckt med ”jag må hon leva” 😉 Sen bakade jag och L födelsedagstårta 🙂 Fick ringa mamma och få recept och för första gången någonsin har jag gjort tårta! 🙂 Blev en hallon tårta och gott var det 🙂 Killarna var på stan tillsammans, alltså J, T och A.

Ni ska se hur fin blombukett jag fick av min älskling!! Har tagit foto på det, får lägga foto på det här sen 😉 Jag blev helt tagen och bra att jag inte började gråta för så fint var det och har aldrig fått så stor blombukett av en kille förr. Sen fick jag fina rosor av familjen, fina dom är! 🙂 T, J, A och L gav en presentkort till Ljus experten som är min favorit affär med underbara lampor 🙂

Tusen tack alla! 🙂

~ av micorazoon på 31 juli 2010.

Kommentera

 
