Laserdom

Tisdagen fick jag lite gäster, riktigt trevligt. Killarna alltså J, A och T gick till stan och shoppade och sen började tour the Linköping number 2 🙂 Efter att gästerna hade gått så fixade vi mitt hår och sen började jag och L promenera till stan.

Vi skulle hänga på killarna och touren 😉 Det var trevligt, tycker jag i alla fall 🙂 Onsdag spelade killarna squash när bara jag och älsklingen hade några timmars egen tid, han hade en överraskning till mig som jag inte berättar om 😉 Men vi hade det jätte mysigt 😉

Fick även tillagad god mat av älsklingen, som alltid 🙂 Sen blev det och ta det lugnt vi var väldigt trötta och hade skit ont i ryggen och hade svårt att somna på natten sen :S Torsdagen var vi och spelade laserdom 🙂

Har aldrig spelat det förr, det var riktigt kul!! 😀 Öhm.. snacka vilket träningspass!! Jag sprang, bokstavligen sprang 😉 L fick ha västen på och jag hade vapnet.. hihi 😛 Kul det var!! Det måste vi göra om 😉 Vi var många så det var riktigt kul. J, S, T, J, L, L, A och jag 🙂 Lagen som jag var med i, alltså båda rundorna var det mitt lag som vann!! 😀

~ av micorazoon på 31 juli 2010.

Kommentera

 
